четвртак, 11. септембар 2014.

Šta očekujem od budućnosti?

     Budućnost, gotovo svaku osobu na ovom svetu asocira na vreme koje ćemo dočekati, ali je daleko od nas pa nema potrebe da razmišljamo o njoj, imamo važnija posla. Većinu ljudi koje poznajem bi verovatno ovako odreagovala na zagonetnu budućnost. Da li spadate u ljude koji bi lako pretrčali preko misli budućnost, ili bi ste pomislili na porodicu, bolju karijeru, ljubav, putovanja, bolji život?
    Stvoriti porodicu je, kako ljudi kažu, životno ostvarenje, ali ja smatram da je pravo životno ostvarenje očuvati porodicu, biti veran, savestan, brižan član tog malog carstva. Držati za ruke svoje bližnje, to je nešto najlepše što se može osetiti. Naravno, tu je i karijera. Svako ko se bavi onim što voli najbolje zna da mu je teren, kancelarija, učionica ili neko drugo radno mesto druga ljubav, drugi život, porodica. Vreme nosi svoje lepe, loše, uzbudljive, nezaboravne, dosadne, trenutke, Vreme nosi suštinu gotovo svega, iskustvo! Iskustvo sa sobom nosi ne samo znanje, već i ponos. Ponos je nekada gradio čoveka, dok je danas sve malo drugačije i varira od svake ličnosti. Ljudi od ponosa znaju koliko ga je teško steći, a kako lako izgubiti. Ljudi su danas postali jako tajanstveni, prećute stvari koje nikako ne bi smeli da sakrivaju. Niko, nikada, nikome ne može srušiti snove ako taj neko ima stabilan temelj. Znam, pitate se šta je temelj? Temelj je iskrenost. Iskrenost je jedna od najlepših osobina koje krase čoveka. U budućnosti je za život prepun sreće, radosti, poverenja, potrebno biti mnogo više iskren nego što su u današnje vreme ljudi "iskreni". Nekada je jako teško biti iskren, ali je to jedino pravo, trajno rešenje. Gradovi su danas puni tako praznih ljudi. To moramo promeniti, svi zajedno. Gde je nestala sreća u srcu i sjaj u očima? Puno je ljudi sa kojima se može tako slatko šaliti, a malo onih kod kojih se možemo skupiti i gorko zaplakati. Naša je dužnost da budemo pravi prijatelji da bi i mi imali prave prijatelje koji će uvek, u svakoj situaciji biti uz nas. Zar je sve ovo toliko teško? Zar je toliko teško biti pošten?
    Čak i ako se rodiš pod srećnom zvezdom, šta ti vredi kada su neke zvezde postale padalice? Imati lepo detinjstvo je tako divno, još ako su roditelji na dete preneli tu sposobnost koju svi imamo, da ceni prave vrednosti, ne može biti mudriji u tom periodu. Zato je najbitnije da budemo vredni, iskreni, dobri prijatelji i nesebični od malih nogu. Naravno, nikada nije kasno da se čovek probudi i promeni neke svoke navike, kao i da razmišlja pre nekih svojih postupaka. Sa ovakvim osobinama nam se svima smeši blistava budućnost, puna onoga o čemu smo oduvek sanjali: sreće, nezaboravnih trenutaka, prijatelja, ljubavi i cilja našeg postojanja, porodice!

21 коментар:

  1. "Oci su ogledalo duse" molim te do kraja nedelje

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je ako sam pomogla. :)
      http://sastaviteme.blogspot.com/2014/09/oci-su-ogledalo-duse.html

      Избриши
    2. Анониман30. март 2017. 08:53

      moze tema za danas koracam u buducnost strepim i nadam se

      Избриши
  2. Анониман22. март 2015. 02:17

    Na temu,,O životu" molim vas do sutra.

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман9. мај 2015. 02:59

    Treba mi tema djacki zivot za drugu godinu srednje skole.

    ОдговориИзбриши
  4. Treba mi sastav na temu : O tome cesto razgovaramo ( treba da se radi o odeljenju ali ja sam stidljiva i najvise se druzim sa 1 drugaricom nesto tako plis do sura

    ОдговориИзбриши
  5. Sastavi su sjajni. Ako mozete da mi napisete sastav na temu Nisam poslusala savjet starijeg .

    ОдговориИзбриши
  6. Sastavi su sjajni. Ako mozete da mi napisete sastav na temu Nisam poslusala savjet starijeg .

    ОдговориИзбриши
  7. Mozete mi molim vas napisati sastav na temu moja kuca u buducnosti.u sastavu otprilike treba da se opise malo spoljasnjeg,puno unutrasnjeg izgleda,i smislite neki dobar zakljucak.volela bih da ta kuca malo skromnije isgleda,to jest da nije puno raskosna.uzgred sastavi su perfektni.hvala u napred,mnogo bi mi znacilo.

    ОдговориИзбриши
  8. Mozete mi molim vas napisati sastav na temu moja kuca u buducnosti.u sastavu otprilike treba da se opise malo spoljasnjeg,puno unutrasnjeg izgleda,i smislite neki dobar zakljucak.volela bih da ta kuca malo skromnije isgleda,to jest da nije puno raskosna.uzgred sastavi su perfektni.hvala u napred,mnogo bi mi znacilo.

    ОдговориИзбриши
  9. Hitmo mi je potreban sastav koliko danas na temu pismo mojoj buducnosti 4 raz osnovne

    ОдговориИзбриши
  10. Hitno mi je potreban sastav na temu "Na pragu jos jedne nove godine"(sta ja ocekujem od 2019)Inace za 8.raz
    ZA SUTRAA!

    ОдговориИзбриши
  11. Ako moze sastav na istu temu ali drugacije do petka!

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман18. март 2020. 09:01

    Jel moze sastav prizor koji me je rastužio?

    ОдговориИзбриши