среда, 10. септембар 2014.

Čeznem da ti kažem

     Ljudi imaju drugačiji pogled na svet, pa i na ljubav, ali zar nas sve na kraju ne zadesi ista sudbina? Da, svako od nas ima po jedno iskustvo koje je snažnije, strasvenije os svih ostalih ljubavi ili simpatija koje su nas zadesile.
     Mene, veselu i neumornu devojku može jedan momak da sa takozvanog "sedmog neba" tako lako spusti dole na zemlju da poželim da se vratim gore jer je opstanak moje ljubavi toliko surov i težak ovde, ali ja ipak zbog njega i te uslove trpim, isplatiće se, sigurno. Koja osoba ima taj magični štapić u svom pogledu da mi svakoga dana menja pogled na svet, za svaku od nas je dovoljno reći on i svaka devojka će pomisliti na svoju ljubav. To je tajna koju svaka devojka čuva u svom srcu. Jednja njegova rečenica i brižan pogled u meni može zameniti suvo lišće svežom travom, školsku tablu vratima prelepe dvorane.Zar nije lepo maštati iako znamo da su neke stvari gotovo nemoguće? Ali ipak, postoji i ona strana sveta kada prođem pored njega, a on me ne pogleda, pa poželim da se izbrišu svi oni tajni razgovori, slučajni pogledi i sećanja na njega. To je pravi mali rat u duši. Ljubav ipak puni srce a prazni glavu. Te plave oči, taj brzi, duboki pogled koji probije do srca, definitivno me čini nemoćnom kada želim da se naljujutim na njega. Meni sve to zvuči tako tragično, a on možda samo glumi... Možda samo želi da proveri koliko sam slaba i koliko me neće biti briga ako se udaljimo. Oduvek sam se u teškim situacijama predstavljala kao jaka osoba, a zapravo sam težak emotivac. Svi za mene misle da se stalno smejem i da u mom životu ne postoji problema, ali niko ne zna koliko ja zapravo, ponekad' u sebi plačem zbog nekih njegovih malih postupaka. Kada mi kaze "Hej, senjorita, sta ima?" ja se izgubim i sroz pošašavim.
    Ljubav je nesto od čega definitivno ne možemo pobeći, to je ipak nešto šta je upisano u budućnost našeg života kao i da večno tugujemo, radujemo se i razmišljamo o svemu tome. Moj osmeh tada posane drugačiji, lepši i usmeren samo njemu. Sve je lepse kad' se voli, kad' sve požuti i porumeni.

8 коментара: